VII Cicle d'Estiu al Marquet de les Roques
Data Divendres, 08 de juliol a les 18:14:43 Tema cultura
El proper dissabte 9 de juliol s’inicia el VII Cicle d’Estiu al Marquet de les Roques amb “La nit petita” per a nens i nenes, mares i pares, amics, parents i coneguts.
L’acte es començarà a 2/4 de 8 de la tarda amb el Taller de titelles i dracs voladors a càrrec de l’Obrador. Després de sopar al pati podrem gaudir de l’espectacle de marionetes, ple de poesia i humor “Solista” a càrrec de la Cia. Rocamora Teatre. Finalitzat l’espectacle, i pels més troneres, hi haurà un breu Joc de nit: “El titellaire despistat” a càrrec de l’Obrador.
Situat a la Vall d’Horta, al municipi de Sant Llorenç Savall, el Marquet de les Roques és un equipament cultural i museu literari de primer ordre. S’hi duen a terme activitats lúdiques i culturals, especialment de caire infantil i familiar. S’hi pot obtenir informació sobre l’espai protegit. És gestionat per Taller de Natura, Ciència i Tècnica l’Obrador de Sabadell.
El Marquet de les Roques és un casal, d’estil historicista neoromànic, situat al fons de la vall d’Horta, envoltat dels cims de Montcau, Rocamur, els Emprius i les Fogueroses, dissenyat per l’arquitecte Batllevell al final del segle XIX i aixecar sobre un antic mas del començament del segle XIII. Disposa d’una àmplia zona d’aparcament per a cotxes i és accesible amb autocar.
L’equipament compta amb un ampli pati amb font per a tota mena d’activitats i d’una gran era a més d’una àrea d’aixopluc i lavabos. En el seu entorn s’hi fa cultiu biològic d’horta i plantes remeieres i compta amb una sala d’exposicions.
Més informació: Vall d’Horta 08212 Sant Llorenç Savall Tel. 937 141 362 A/e: p.santllorenc.marq@diba.cat
Horari: Dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14:30 h. Primers dissabtes de mes i l’agost tancat.
|
|